Friday, June 1, 2012

HELLO JUNE :)

Assalamualaikum gadis dan pria sekalian. Cewahh. meremang bulu hidong :3

        Well , macam biasa lah. Waktu yang terluang ini diisi dengan menulis entry di blog yg kian usang. HAHA! usang lah sangat. Sepatutnya dan sewajarnya budak umur aku ni sekarang tengah dok dalam PS (pusat sumber) or kata omputeh , LIBRARY . yeahh ;P tapi akuuuuuuuu. takpayah nak cakap lah. Masih fikir yang Penilaian Menengah Rendah tu tahun depan. Sengalll nyee =.= but , now I tengah holiday kat Bintulu . tapi nawaitu nya sebenarnya nak melawat Uncle saya ''-.- ngeeheheh .


                                Ambik kesempatan dalam kesempitan. Sambil menyelam minum air.




HELLO JUNE :)






            Pejam celik pejam celik. Dah masuk bulan JUNE :) Hello June , Bye May :'( well , I think bulan May ialah bulan yg paling banyak kenangan saya bersama insan terdekat :) sayang merekaaaa :) hihi .
Sebelum terlupa , pesta lawas tahun ni sangat lah meriah walaupun saya tak sempat nak tengok artis jemputan tu menyanyi :'( whoaaa , rugi doee. takpe takpe . ada fatin yg boleh buat konsert kat DORM . hahahaha! Rindu pulak ngan mereka semua :) cantik tak pic aku kat atas tuhh ? haha. over edit lah pulak. biar jelahhh . who cares ? no one right ? ngehehe.

           Lastly , nak bagitau yg malam ni saya sedih sangat. sebab my darling tak contact saya dari pagi tawwww. sedih nyee . knapa dia buat cam tu kat saya eh ? apa salah saya ? dia benci saya ke ? tak kan lahhh . saya kan awek dia . wowowowowo . malas lah nak fikir . hope esok akan jadi lebih okay from TODAY !


                                                         

                                                             OKAY BYE :)

No comments: